جالباسی ایستاده

راهنمای انتخاب جالباسی مناسب/ چرا جالباسی‌های ایستاده همیشه پرطرفدار هستند؟

رخت آویز پایه سنگی ایستاده

نظم و ترتیب دادن به لباس‌ها در کمترین زمان ممکن و در شرایطی که لباس‌ها چروک نشوند و به آن‌ها آسیب نرسد و در عین حال فضای زیادی از خانه یا محل کار اشغال نشود، از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید جالباسی باید به آن‌ها توجه کرد.

امروزه باوجود پیشرفت‌های زیادی که در زمینه تولیدات صورت گرفته، هنوز هم همچون قدیم، جالباسی‌ ایستاده جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع رخت‌آویزها است.

 

جالباسی‌های ایستاده که از آن‌ با نام‌هایی چون جالباسی‌اداری یا رخت آویز ایستاده هم یاد می شود به علت اینکه توان تحمل وزن و حجم بالایی از لباس‌ها را دارند و در عین حال ساده و کم‌جا هم هستند، سال‌هاست که گزینه اول خرید جالباسی مقرون به‌صرفه در مصارف خانگی و اداری دارند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک جالباسی خوب، طول عمر آن، سادگی و زیبایی، تحمل وزن بالا، اشغال فضای کم و از همه مهمتر کیفیت آن است.

 

بسیاری از جالباسی‌های جدید و امروزی‌تر یک مشکل بزرگ دارند و آن‌هم نیاز به فضای بیشتر است یا اینکه برای نصب آن‌ها باید با سوراخ کردن دیوار یا کمد به آن‌ها آسیب رساند و جالباسی‌های پشت درب هم ضمن اینکه امکان تحمل حجم و وزن بالایی از لباس‌ها را ندارند معمولا به دیوار و درب آسیب می‌رسانند.

همین عوامل کنار هم سبب شده تا جالباسی‌های ایستاده هنوز هم جزو محبوب‌ترین جالباسی‌های بازار باشند.

 

البته با گذشت زمان، تولیدکنندگان جالباسی‌های ایستاده هم تلاش کرده‌اند که همراه با تغییر سلیقه مخاطب، در تولید محصولات خود تغییرات ایجاد کرده و محصولات خود را برای سبک جدید زندگی و دیزاین های نو و به‌روز خانه‌ها و ادارات آماده کنند.

اما مثل همیشه نکته بسیار مهمی که در انتخاب یک جالباسی اهمیت دارد، کیفیت ساخت آن است. اینکه محصول خریداری شده بدنه خوبی نداشته باشد، از سنگ با وزن مناسب در پایه آن استفاده نشده باشد و از همه بدتر پس از مدتی استفاده تغییر حالت داده و با افزایش حجم لباس‌ها به دلیل نامرغوب بودن به یکبار کج شده یا بیفتد، می‌تواند بدترین اتفاق ممکن باشد.

 

بر همین اساس سازندگان جالباسی‌های ایستاده و اداری شاهکار تلاش کرده‌اند با استفاده از سنگ مرمر در کف جالباسی‌ها، بدنه استیل با مرغوب‌ترین آبکاری بازار و استفاده از گوی‌های نشکن در سرشاخه‌های جالباسی‌ها خیال مشتریان خود را از یک محصول با کیفیت و با طول عمر طولانی راحت کنند.

در جالباسی‌های ایستاده شاهکار، بعد از کیفیت، تنوع حرف اول را می زند و شما برای هر مکانی که میخواهید از یک جالباسی جدید، شیک و امروزی استفاده کنید، حتما انتخاب مناسبی خواهید داشت.

 

پس زمانی که خواستید یک جالباسی ایستاده یا اداری بخرید، بعد از انتخاب ظاهر آن که طبیعتا میتواند برای شما مهم باشد، حتما چک کنید که بدنه آن از استیل با کیفیت، رنگ‌کاری مرغوب و بدون مشکل و زدگی باشد و از همه مهمتر در کف و پایه آن از پلاستیک یا حتی سنگ مرمر نازک استفاده نشده باشد، زیرا اگر بدنه و کف جالباسی استحکام لازم را نداشته باشد پس از مدتی تغییر حالت می دهد و حتی میفتد.

پس تست استحکام کافی را حتما انجام دهید و استفاده از سنگ مرمر با وزن مناسب را چک کنید تا بتوانید یک خرید عالی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *